Africa

kärlek
är du kär ? ja!
i vem isåfall? s
har du dumpat någon ? den dumpade
har du blivit dumpad ? som sagt
hur många förhållanden har du haft ? tre.
har du sagt jag älskar dig utan att mena det ? nej, inte på den fronten^^
är du rädd för kärleken? ja och nej

utseende
hur lång är du ? 178
ögonfärg ? blåa
hårfärg ? brun
stil ? ingen
är du nöjd med ditt utseende ? inget jag bryr mig om så överdrivet mycket. 
är du mogen ? beror vell på.

fritid
du har varit på läger ? Ja
du skriver låtar/dikter ? nej men jag har skrivit låtar
du kör handboll/basket ? kör?
du kör fotboll/innebandy ? nej men jag spelar fotboll ;) och har spela innebandy :p
du är ofta med kompisar? ibland, ibland inte :p

du tycker om att
[x] kramas
[x] pussas
[/] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[ ] vara på stan
[x] vara ensam,
[x] vara med kompisar
[x] vara kär, om kärleken är besvarad
[x] vara i skolan
[x] vara hemma
[ ] shoppa
[x] se på film,

du är nöjd med
[ ] din kropp
[ ] din röv
[ ] dina bröst
[japp, alla sju;)] din snopp
[ ] din mage
[ ] dina ögon
[ ] ditt hår
[ ] din längd
[ ] din näsa
[ ] din mun
[ ] dina ben
[ ] dina tänder )
[ ] dina händer
[ ] dina fötter
[  hela alltet
[/] ditt liv, vänner och familj
[x] dina kompisar


Apropå utseende, shit vad man skiter fullständigt i sånt när man har praktik, joggingoverall konstant, orakad, skitig från måndag till onsdag med tanken "äh orkar inte vara noga blir ändå lika imon". men faan vad det är skönt egentligen. visst jag är inte den som tänker så mkt på det annars heller men lite mer än nu iaf :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0