Closed eyes

träningslägret i helgen var underbart, sex timmar träning och två timmars teori, lovely or what!?!?:D Teori är dock lite segt men första teorin var ju att kolla på en match och se vad dom gjorde dåligt och bra så :p Andra teorin var däremot väldigt kass och onödig, Ola Grönberg var dit och prata, vad han nu egentligen skulle prata om tror jag han glömde bort... eller så var jag för trött för att orka hänga med :p Solbränna har man skaffat sig också :) Innan gårdagen hade Sarah brunare armar än mig, nu är det jag som är brunast!! Iaf om armarna vilket är de enda stället jag bryr mig om typ :P

nej men fler träningsläger vore ju en trevlig idé, speciellt eftersom vi som är över -93 blir väldigt undansatta från cuper och grejjer....

har sovit i nåra timmar nu sen jag kom hem men jag är fan lika död för det, jag fattar inte... imorse kunde jag inte ens träna.. berodde nog mest på att jag fick hoppa in i målet direkt, utan att få någon uppvärmning, att springa en par varv runt plan är ingen bra uppvärmning för en målvakt.

hungrig är jag också men mor och far verkar vara för upptagen med flytt och shit och jag orkar inte laga mat.




När vi kom dit så gav Janne oss lite information om vad som skulle gälla, vilka som skulle sova med vilka och vilka som skulle sova vart. Vi delade upp oss som han sa, men det sket sig när det blev natt för då flyttade alla om så dom sov med den dom ville ;) 

Efter att vi tränat klart för dagen tog vi oss en promenad runt byn för att se hur det såg ut vid vattnet och i en hmm tjaa jag vet faktiskt inte vad det heter, höförråd får det heta ;)

Anna och Ida var också med på promenaden :p

Vattnet såg jäääättehääärligt ut men faan vad kallt det var!! :p

Efter promenaden blev det leka i lekparken, tjaa barnen som var med gjorde det ju inte så dom vuxna stod för den delen:p Även om Sarah föredrog att porra sig med gungbrädan ;)

Dom minsta barnen på skolan hade någon konstig form av gunga, vi bestämde att det var en sexgunga! :p

Idas sexgunga funkade bättre tror jag ;)

Det var aktiviteter på gång och Janne gav oss återigen information om vad som gällde.
vwf
Mjaa jag kan vell inte påstå att någon av oss såg speciellt sugen ut på att leka?

Efter gemensamma aktiviteten hade jag, Bergman och Lena basketstraffturnering med tränarna, här visar Andreas sian kunskaper!

Janne såg lite säkrare ut

Janne, Mats och Andreas väntade med spänning, räckte deras poäng till finalen?

Lena visade sina takter, hon rör på huvudet en del :p

Bergman!

Mats, sekunderna innan han stukade tummen

Janne, snacka om att använda hela kroppen ;)

Men Micke hade nog snyggast stil av alla ;)


Nu strejkar ju bloggen :O jag som hade bland dom bästa korten kvar att lägga upp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0