Dead and gone

ligger och tittar på discovery igen nu :p Denna gång på ett program som heter Time warp, jus tnu är det en kille som frivilligt har krockat över 900 gånger, allt för att biltillverkarna ska kunna minska skadorna vid krockar... jag förstår inte... han offrar sigg eget liv för en sån grej....

fotbollsträningen var så jävla kul igen idag, och det kändes verkligen som så. jag ville verkligen försöka på ALLA bollar, MEN jag fick ju även värdelös uppvärmning så att...? Stort plus till att mina utkasst numera sitter perfekta! Det är så jävla skönt måste jag säga :) Match på söndag, jag hoppas jag har samma sug i mig då med :D Iofs brukar det inte kännas lika på matcherna som det har gjort senaste träningarna heller men :p

Jag försökte mig på ett aprilskämt idag, eller okej...carro frågade om jag inte kunde göra det för isf skulle hon köra på samma skämt på sin kille. Skämtet var att jag skulle skriva till Sarah att jag var gravid, självklart var hon inte lättlurad :p Till en inte alls stor förvåning så vågade carro inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0