Don't need a thing

det börjar närma sig sitt slut, det suuger! :(

hade match idag och vi vann faktiskt :) Promenadseger dessutom, säger som resten av laget, pinsamt att vi bara gjorde tre mål :p Nollan höll  jag idag också, inte för att det var nå problem men ändå man får vell känna sig duktig över det för det?:) Gräset var ju inte direkt det bästa, i början av uppvärmningen tänkte jag, det här kommer att gå åt helvete! Snacka bortskämd med konstgräset man har blivit. Kan inte alla klubbar skaffa konstgräs?:p

nej nu ska jag titta mer film med Sarah, blir säkert guitar hero eller wii också innan det är sängdags :p Apropå säng, jag borde redan sova :p

Kommentarer
Postat av: Sarah

nej för jag hatar konstgräs!!! :O

2009-04-21 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0