Dust to dust

Alltså vilken jävla tur att man var liten när man var det... program på trean nu där dom visar BARN som bantar!!! Bland annat än nioåring, han hade sett killar med sexpack och tyckte det var riktigt coolt och håller på att fixa till sitt sexpack nu, ursäkta DU ÄR NIO ÅR FÖR I HELVETE! Han tänkte dock inte så mycket på vikten eftersom det var musklerna som var det viktigaste för honom, och tur är vell det. Men alla tjejer dom har snackat med, jag tror ingen har varit över 13 år... när jag var 13 år så sket jag fullständigt i min vikt, jag hade inte en aning om vad kalori var för något, bara att man behövde det. Dom sitter och berättar om hur dom räknar ut hur mycket kalorier dom får i sig och sånt skit, jag räknar inte ens ut sånt nu ska jag säga och då fyller jag nitton i sommar (för er som inte vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0