Get back

vissa fotbollsträningar känns så jävla onödiga, så fort mats inte är där så är träningarna skit, för min del. dagens träning var, uppvärmning, kasta ut tio bollar, några skott sen match.... ingen målvaktsuppvärmning här inte... hur jävla svårt kan det vara att värma upp mig lite under tiden dom andra tränar på hur dom ska ställa upp spelet i olika tillfällen :/ tur man var ut och sprang och åkte inlines igår så man fick lite träning iaf...

har sån jävla huvudvärk så det är helt sjukt... funderar om jag ska lägga mig i sängen och vila/sova.

Kommentarer
Postat av: Sarah

gnäll inte, du får åtminstone oftast målvaktsträning. jag har inte fått backträning på sju månader... vi har inga backar i det här laget. vi har forwards som spelar på backposition. det är tydligen så de vill ha det.....

2009-04-28 @ 22:23:11
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0