Give me the truth

Inget snack om saken, våren är här! Grillning, gitarrspelade och massa andra härligheter är vad som står på menyn för kvällen, hur härligt låter det inte då?:D

Den/det senaste:

Du åt?
mjukglass
Du drack?  mjölk :p
Du kramade? hmmmm Sarah tror jag :P
Du tittade på tv med? mig själv ;)
Du satt vid datorn med? Mig själv:p
Du sov med? Mig själv:p
Du skrattade med? hanna, carro, bosse och hannnas mamma:p
Du brottades med? haha valfri tolkning?^^

Kärlek, vänner, familj & liv:

Är du kär?
Ja:)
Är du tsm me nån? Nej...
Har du varit tsm me ngn? haha ja faktiskt så:p
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? haha fuck no ;)
Har du fått nya vänner den hära månaden? det tror jag inte :p
Vill du ha fler vänner? inte i behov av det men :p
Har du för många vänner? kan man det?
Är du ovän med ngn? är jag det?:p
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja
Är dina föräldrar skilda? Nej dom var ju gift sa jag ju :p
Har du riktiga syskon? ja fast jag är den enda som är äkta Mattsson ;)
Trivs du i din familj? jo
Hur många bor du med? mamma, pappa och joakim, men snart flyttar joakim också...
vill du leva? nej fy :p
Är du lycklig?  lite trött nu bara så känner mig inte så lycklig då;)
Hatar du ditt liv? Nej
Vad ska du göra imorrn? blinddate och fest^^
Vad har du gjort idag? dampat på fjärde medlemen i skolan
Vad det kul? nej
Vad vill du ha? SOMMAR!!
Vad har du för mkt av? träningskläder :p
Vad vill du göra nu? åka till järbo!!! :p
Planer till helgen? oh yeah :p
Har du mer en 5 tröjor? Ja
Har du mer en 2 byxor? Ja
Vill du sova nu? Ja men det verkar rätt dumt av mig :p 

Kommentarer
Postat av: c a r r o

det låter ju jäääävligt härligt måste jag säga!;)

2009-04-03 @ 18:32:24
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0