If I fall you fall with me

Gårdagen var trevlig, Hanna, Persson, Carro, Carro och Fahl kom och gjorde mig och Sarah sällskap, guitar hero, buzz, wii och singstar för fulla muggar, en tevespel kväll/natt helt enkelt:)

Sarah gick upp tidigt imorse och jobbade medan jag sov vidare. Trevligt väckande när hon kom hem "vafan du kan ju inte mena att du sover fortfarande" En trött Jessica vrider på huvudet och får se att klockan alltså är 15.06 :p Jag som skulle hinna göra en massa medan hon jobba var det ju tänkt :O Blev till att krympa ner allting på en väldigt kort tid för att hinna med det innan jag åker till Hofors för en tevespels kväll med taco där, den ser jag fram emot :)

Imon har vi fotbollsmatch :D:D:D På GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det var en trevlig eftermiddag/kväll :D

2009-04-19 @ 14:38:11
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0