Live is life

shit jag som trott att dom alltid sjunger life is life:O

nä men har ju praktik på dahlqvist som ni vet, och jag trivs som fisken i vattnet, som gäddan i vassen, som mig på fotbollsplan, som aa ni fattar nog :p I love that place!! :D Det gör inget att det precis ALLTID finns något att göra heller, för lika alltid som det finns jobb lika alltid finns det jobb till mig att göra, kärlek<3:D Måste bara skriva ett citat från lunchen också "Inte konstigt att man lär gå och runka när man ser sådär fina bilar!" så åt vi även med dörren öppen till matsalen för att höra hur V8an brumma där ute, sommar eller vaaaaaaaaad :D 

när jag kom hem så var det mindre roligt...fick räkning från telia idag, 480 kronor vill dom ha av mig, tack så mycke för det eller något... tydligen skickat ca 800 sms över 5000... jag tror dock inte på det.

mamma satt och titta efter ett kort till min studentskylt idag, och när hon fick se en bild så tyckte hon att det var ruskigt likt min kusin, som nu är tjaa ett år kanske :p Vad tycker du, ser du några likheter? Bortsett från att båda äter banan ;)
asfe
Alva (kusinen)                                                                                                 jag

En till mindre trevlig sak var ju det att igår efter att jag hade sprungit, åkt inlines, åkt till järbo och fan allt vad jag gjorde så var jag hungrig och ville ha en par tekakor, när jag tog fram påsen möttes jag av denna syn, inte direkt trevligt...
dfd

Kommentarer
Postat av: c a r r o

DAHLQVIST ÄR BÄST!<3

2009-04-28 @ 20:17:25
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0