Love story

Carro Hansen, här är inlägget jag snacka om i skolan, kopierat rakt av så kom inte och säg att det inte finns ;)

Breakfast at Tiffany's

Anledningen till varför man INTE kör VOLVO!!!! Dom lägger av vid helt fel tidpunkter! Var påväg ner på träningen, hade precis plockat upp Carro, då börjar den jävlas, kommer ut på västerled, där lägger skiten av totalt! Det gick inte ens att hacka den fram på startmotorn till parkeringen, nejdå där fick jag och Carro sitta och skämmas medan vi väntade på Sarah som snällt kom och bogsera oss till parkeringen så att vi sedan kunde åka vidare till träningen, tack och lov för att Sarah hade bilen hemma :D Jag som var så glad över att jag skulle ha en bil i några veckor...

För att återgå till träningen, det kändes helt jävla underbart idag och fotboll var verkligen livet igen, AAAAAAAAAH :D:D:D:D:D:D Hade velat se min statistik också, släppte in tre eller fyra bollar under hela träningen typ :) Efter träningen så fick Eve sätta sig bakom ratten i deras bil för att köra fram den typ en meter eller liknande, jovisst sörru det gick kanoners det hon visste ju vart bromsen satt som tur var ;) När vi åter stod på parkeringen och skulle bogsera hem bilen till oss så kom jag på att jag startar den utifall jag får igång den, gick skit först sen fattade den att jag gasa då ville den fungera igen :p

nu ska jag skjutsa bror, adjöss

Kommentarer
Postat av: c a r r o

HAHAH, din jävla dåre! äh, för tusan, alla har vi väl våra skönhetsfel?;)

2009-04-16 @ 16:55:58
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0