Me against the world

jadu fredagen var helmysig med grillning och allt sånt där mysigt som hörde kvällen till :) Synd bara att Karlsson drog så jävla tidigt :( Näe men det måste göras om eller vad säger ni? :) synd bara att mygganskapen kommer till liv snart också... HAH Dennis jag hitta nått som var bättre med att bo här, myggen har inte kommit till liv ännu ;)

Lördag...hmm efter att ha varit på stan och trökat runt lite tillsammans med lillen och elin så åkte jag och plockade upp min bror och linda eftersom pappa ringde och bad mig att komma hem för att åka och hämta mat (hmm det där lät roligt^^). Efter maten var det bara till att byta om eftersom vi skulle fira pappa som fyller år idag. Hann i princip bara äta upp innan det var dags för att trycka i sig fika, gissa om man fick plats med fika? Efter två timmar med släkten så kom Toni och plockade upp mig eftersom vi skulle till Åshammar på fest hon Krantz, det var lite segt till en början men det ordnade upp sig vartefter tiden gick ;) Till ingen chock alls så hamnade vi även ute i Bosses verkstad/garage och tittade på bilar, haha^^

Söndagen var det match som gällde, alkoholen från gårdagen kändes faktiskt inte av, men inte så konstigt kanske eftersom jag knappt drack nånting^^ Kan ju inte direkt påstå att jag var full om man säger så :p Näe men åter till matchen, allt såg fint ut tills dom fick sitt första mål då allting vände, då menar jag verkligen allting. Ronja skötte sig bra inne i målet trots för småa skor och skadad höft måste jag säga :) jag stod andra halvlek och fatta ingenting av nån av målen dom gjorde, jag borde ha tagit dom allihop....

Skulle ha varit med lillen och elin idag men så blev det inte får ta det en annan dag istället.

Nej nu ska jag sluta tröka med bloggen, adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0