Min soulie

alltså jag vet inte vad det har tagit till mig, jag älskar fotboll grymt mycket men jag har ingen motivation till det längre :/ Hoppas på att det bara är nån jävla svacka för såhär kan jag inte ha det. Blir ju fan gråtfärdig när jag tänker på hur det går för mig ute på planen nu för tiden :/

Inatt dog jag igen...det var snöstorm, man såg inte ett skit och vägen var snorhal, Sarah (ovanligt när det är bilkörning och olycksdrömmar^^), Anki och jag var påväg hem från något och när vi var vid rondellen vid bilmetro fick Sarah världens sladd och vi krockade, dom klarade sig utan skador medan jag avled :p Visst har jag trevliga drömmar om nätterna ;)


Idag hade jag tänkt att jag skulle hjälpa Jimmy med att byta däck på bilen men saken är den att dom har inge grejer hemma och jag vet inte vart vi har våra saker så det får allt ta och vänta det :p

Finns det någon som kan få mig att bli mig själv igen kanske....?

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha jag hade ju tagit livet av mig om det där hade hänt ^^

2009-04-08 @ 13:18:26
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0