No reason why

det är komplicerat nu...hämtade ut klassens studentmössor och sånt idag, visst var det vell lycka när jag hämtade dom, men när hela klassen öppnade sina lådor och testade dom och allt sånt där så kom allt tillbaka, jag vill inte ta studenten! Ligger och tittar på min låda nu, testade mina grejer nyss, mössan kanske skulle varit lite större, ringen skulle varit lite mindre, och glasen då, vilken besvikelse det är ju PLASTGLAS! Kläderna hade kommit dom med med dom var tydligen inte sorterad sa hon som hade hand om det så när alla mössor hade getts ut skulle hon sortera upp kläderna.

fem minuters naturkunskap hade vi idag, det är så jävla onödigt att gå i skolan! Under dom fem minuterna sa han, ni har prov imorgon, sen var det inge mer med det tyckte han, själv blev jag pissed of då han inte sagt nånting tidigare om att provet är imon så nu blir det vell till att plugga arslet av sig då eftersom det tydligen är betyget man får på proven som blir slutgiltiga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0