One

efter att ha tittat på olika klipp på youtube och lyssnat på olika låtar är jag helt gråtfärdig av kärlek. Det finns ingenting som är mer självklart än du och jag tillsammans, jag vet att du tycker lika som mig också och det suger verkligen att det inte är vi. Dom känslorna jag har för dig, dom är så äkta som dom bara kan bli, jag har aldrig ens haft något i närheten av detta förrut. du är min och det kommer du alltid att vara, oavsett vad någon än säger. jag älskar dig mer än vad som ens är möjligt, vi är menade för varandra. allting är så jävla bra när jag är med dig, trots åren tillsammans med dig så finns liksom den där härliga känslan av nykär fortfarande där, det bränner till i kroppen av dom tre orden från dig, det räcker med bara din blick för att värma mig. Det finns ingenting jag hellre vill än att leva mitt liv tillsammans med din, faan vad jag älskar dig!!!!!!!<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0