Perfect

de känns inte som min fina idé men olika låttitlar gick så bra, har upptäckt att samma titel varit fler gånger, jag som trodde det skulle komma upp i den där "menyn" om man redan hade använt det ordet :'(

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:
ja
ÅNGRAT NÅGOT: ja
LJUGIT: hmm.... jag tror inte det :p
SVIKIT NÅGON: blev inget av med det eller;)
KÄNNT DIG SÄMST: jaop
GRÅTIT: jaop
SKRATTAT: herregud ja
VARIT SJUK: när var jag frisk senast?
VARIT UTOMLANDS: nej men gud så skönt det hade varit :D
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: inte som jag inte har träffat förr :p

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA:
nej
SKRATTAR DU OFTA: oftare iaf ;)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: hungrig :p
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: berg-o-dalbana
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: tänk att jag har hunnit med den tanken på nio dagar också...
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:det har vi alla
BLIR DU LÄTT kÄR: no more.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
japp
ÄR DU KÄR JUST NU: självklart, eller aa så kanske man inte kan säga men ja det är jag :)
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja?
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: inte så mkt för killar just nu^^
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : het
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunett

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
brunett
ÖGON FÄRG: Blå, tror jag :p
LÅNGT ELLER KORT HÅR : beror på vad man jämför med det.
SNYGG ELLER FUL:
haha ja inte fan är jag snygg inte
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nupp
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: sometimes
HAR DU LÅNGA NAGLAR: hahahhahaha, fast det händer ju ibland men då använder jag den som skruvmejsel så då är den inte lång länge till^^
SMINKAR DU DIG: nej men usch, jag tror ingen vill se mig i smink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0