Straight to the heart

jaaa dagen då... efter mycket sömn inatt var det inge problem alls att ta sig upp imorse, men ändå snoozade jag bara för att jag alltid gör det :p Började skolan fem över tolv, men naturkunskap, weehoo eller något i den stilen.. Dötrist som vanligt var det, tur man har Sarah som hjälper mig med frågorna ;) Fick även veta på lektion idag att betyget som vi får på provet som vi ska ha någon gång i framtiden är betyget som vi får i kursen, då blev jag ju väldigt lugn eller något, jag som har grymt svårt att få bra betyg på prov...

Imon är det fredag, så blir vell svenska i tio minuter eller så på morgonkvisten sen naturkunskap igen, boooooooooooooooring!!!!!!!! Låter dock som det blir till att träffa gammelgänget på kvällen, det ser jag allt fram emot :)

Lördag blir det eventuellt till att åka till Hofors och till Hanna för guitar hero och singstar och allt vad det nu var hon räknade upp, det tycker jag låter trevligt :)

Var hem till Jimmy igår och lånade ena hans guitar hero gitarr också så jag och sarah har kört massa battle nu senaste dagarna, dock så vinner hon för det mesta :p Spelade Through fire and flames på expert igår, då vann fan jag ;)

Nej nu ska jag återgå till teven och titta på det där sjuka jävla programmet om barn som bantar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0