Take me home

ett litet mysterium :p Igår tog jag midjemåttet på mig själv innan jag hade ätit, idag vid samma tid men efter att jag hade ätit så hade jag tio centimeter mindre i midjan, inte undra på att jag kände mig smal :p Frågan är nu bara, vad är det jag gjort under natten som har fått mig att tappa så mycket i midjemått!?:O Genomblöt av svett var jag också, så antingen var det väldigt jobbigt och svettigt att dö eller så har jag haft nått annat väldigt jobbigt och svettigt för mig :p Hur som helst så vill jag gärna fortsätta med dom drömmarna åtminstonde en gång till minst :p

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hahaha, har du så livliga och vilda sexdrömmar ;D

2009-04-11 @ 00:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0