Tusen bitar

haha jadu, det är inte alla dagar jag hinner sitta vid datorn innan jag ska till skolan, speciellt inte dom dagarna jag ska vara där åtta ;) Men idag som jag trodde att jag skulle få problem att komma upp, fick jag snarare problem att somna om, jag har legat och vridit och vänt på mig sedan klockan var tio i sex men tröttnade nu när klockan blev sju.

Idag ska jag på så kallad knäkontroll, jag ångrar att jag anmälde mig då jag saknar fotbollen som fan! Hoppas det slutar tidigare än beräknat, då hinner jag gasa ner på träningen och vara med där också :D Fast jag kan tänka mig att mitt knä kommer göra rätt ont efter att vi haft den prkatiska delen om jag ska vara ärlig...

Flyttar även idag, asnajs :D

Tack för den fina designen Sarah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0