Våran hemlighet

Mitt livs sista påsklov har satt igång, det är väldigt blandade känslor om den saken måste jag säga... Ena sekunden känns det kanon att skolan snart är avklarad medan sekunden efter är nä fy fan jag vill inte sluta skolan. Jaja hoppas på att det är alternativ ett som gäller när studenten väl är här... Jag och Klangen satt fresten och planera i fredags om en av alla fester vi ska ha när studenten är här, vi ska spela kubb och för varje gång man missar ska man dra en shots, någon som tror att resultatet av det kubbspelet kommer gå bra eller?;)

Igår hade jag fullt upp hela tiden, mamma blev helt snurrig i huvudet för hon aldrig visste vart hon hade mig, hann bara hem sen drog jag ut på nya äventyr. Åkte bland annat bil med Persson, vi åkte runt runt och runt i tre timmar utan att egentligen göra nånting alls :p Hittade på ett hus som till och med fick MIN puls att stiga :O

Idag så har jag bara tagit det lugnt tänkte jag säga men det var ju en lögn det med, efter att jag hade legat och dragit mig i nån timme i sängen så drog jag på mig träningskläder och gick ut för att springa lite, men värdelös ork och ett knä som inte gillar asfalt gjorde att det blev springning blandat med gång men men det är vell bättre det än att jag inte gör något alls antar jag. Hoppas på att den dåliga orken berodde på att jag inte har ätit något mer än en banan och en glass sen efter matchen igår...

nu ska jag ta och stänga ner musiken och ringa till Ove...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0