Breathless

ja denna dag var inte så fullproppad som jag trodde, hade ju klockan på ringning imorse för att åka och döma två matcher, det gick fint :) Sen åkte jag hem till Anna och Perra och fixade deras bil, trodde jag skulle bli där rätt länge men blev bara 2,5 timme, 400 i timmen, inte illa det inte ;) Sen åkte jag vidare till Persson för att ta mig en titt på hennes bil har ingen jävla aning om vad det kan vara för fel på den alltså :/ Säkert nå skitlätt, jag som tänker i för krångliga banor ska du se ;) 

Sen har jag suttit här hela kvällen och bara liksom inte gjort nånting alls, ska vell till Emma eller vem det nu blev till senare för att dricka lite innan utgång, matchen imon blev ju inställd pga av väta, jävligt bra gjort att veta runt fem dagen innan att planen är för blöt för att spelas på imorgon lär jag då säga...  Så blir en dömning till senare under morgondagen och sen träning så under den här helgen så tjänar jag 1400, tack och bock;)

Linda och Joakim åkte in till förlossningen nu, efter nästan en hel dag med värkar :D Senaste jag hörde var att det var fyra minuter mellan värkarna :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0