Confused

Weeehooo jag har fått jobb:D:D:D:D:D Iaf så är det så som det borde låta, men det gör det inte. Jag vet inte om jag vill ha jobbet, fick perfect match med dom andra som jag hade intervju med, men inte alls med jobbet. Arbetsgivarna sa det dom med, att det inte verkar vara  jobbet för mig men att jag får ett försök. Jag vill ha ett jobb där man JOBBAR använder kroppen och sliter, det ska kännas att man jobbar. Jag fick även brev om arbetsgarantin för ungdomar idag, jag hade hoppas på att den skulle komma om någon vecka eller så, så att jag skulle kunna känna efter på call up om hur jag ville ha det eller inte. just nu är allt en enda röra och jag vet inte vad jag ska välja. jag är så jävla förvirrad. Jag behöver åka till nynäs, prata med någon, spela fotboll och aa fler saker än så, det jobbiga är att jag måste bestämma mig fort också... Fan de var ju inte såhär det skulle bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0