Never let you go

Är det bara jag, eller är det inte så kul att alltid få höra hur tråkig man har blivit?
Jag har tröttna på att alltid ta emot massa skit, som för det mesta inte ens stämmer. Att saker som fotbollen är något jag älskar här i världen, de vet ni alla, och det är vell den som kanske orsakade detta från början, jag fick en chans och ville ta den, jag gjorde det valet just då och jag skulle ha gjort samma val även idag, för tydligen så gav det bättre resultat då än jag trodde. Eller började detta för längesedan? För att citera er själva, ni är för upptagen med att vara kär. Det skulle jag faktiskt säga att det stämmer. Visst jag är också kär och självklart vill man vell träffa den man är kär i, men passa er för att förlora vännerna. Vi har alltid klagat på andra som har blivit för upptagen med sin kärlek, kanske ni är påväg dit ni med, eller redan hamnat där. Det funkar första tiden för då är det mer förståeligt att man vill vara med varann så mkt som det bara går.

Kalla mig feg eller vad fan ni vill när jag använder bloggen till att skriva detta i. Jag älskar er verkligen som vänner, men jag vill inte vara den som alltid får ta skiten.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sarah Classon gillar detta (Y)

2009-08-30 @ 21:37:09
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: /E

Elin Hedlund Älskar detta (y)

2009-09-03 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0