Wasted

yes det var ju match igen idag, den gick ännu mer åt skogen den, hahaha. förlora med typ 11-1, jag som tyckte vi började så bra, vi tog nämligen ledningen. men sen vet jag inte riktigt vart laget tog vägen. det kändes som vi hade ungefär två spelare på plan och dom 72... Sarah räknade frilägen och fick det till ARTON FRILÄGEN, hallå arton frilägen ska inte ens få ske på en match... Jag räddade enligt hennes statistik tio av dom, men vad sjutton hjälpte det.. Nej men seriöst, helt ärligt, den här matchen har int förstört mitt självförtroende ett skit för det var faktiskt bara ett av målen som jag borde ha tagit. Tro det eller ej, men JAG, jag menar verkligen JAG!! Linda Jessica Margareta Mattsson, spelade nittio minuter, släppte in elva mål, UTAN att bli sur!! Jag tror faktiskt till och med tränarna tänkte på det också för när jag gick ut igen i halvtid så sa dom (efter att ha pratat med mig), att jag fortfarande har humöret uppe. För er som inte känner mig så tappar jag humöret efter typ tre måls överläge...

Jag måste bara få skryta lite till, damn vad jag har blivit bra på att få till utsparkar och insparkarna med för den delen :p när jag sa det i omklädningsrummet så kommer både sarah och jennifer och säger att dom är stolt över mina benparader också, och mjaa det är något jag borde slutat upp med och ist liksom ta dom med händerna, men det är inte i alla lägen det går...

Efter en räddning på matchen idag så tror jag fan hela publiken applodera till mig, vilket gjorde att det blev en ännu skönare räddning. Speciellt när jag dessutom hörde att dom skrek bra jessica och bra målis, så då gissar jag på att det var till mig ;)

Nu är det bara att tagga om tills på söndag och hoppas på mindre siffror tills dess, för nog jävlar åker vi på stryk den matchen också med tanke på att det är valbo meeen iaf, jag älskar fotboll även om vi kanske inte direkt är världens bästa lag! Det vore iofs trevligt att få uppleva en seger denna säsong meeen man ska inte hoppas på för mkt ;)

Snart blir jag faster också, gissa om jag längtar :D Jag älskar dig lille plutt, fasters lilla älskling :)<3 Kom ut nångång, du är jävligt efterlängtad :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

applÅdera heter det ;D



sluta inte med benparader, varför bryta ett vinnande koncept ;)

2009-08-21 @ 14:03:14
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0