Om igen

Gårdagen på praktiken var hur kul som helst, gjorde i princip inte ett skit så framåt lunch typ så fick jag order om att åka ut till årsunda med en grej till dom, gärna tänkte jag och hoppa in i bilen och kom till murgården typ, då ringer telefon, kollar vem det var så stog det Dahlqvist, jag tänkte typ jaha vad har dom glömt nu då, sen fortsatte jag läsa och då stod det Owe, jag blev hur paff som helst och undra vad sjutton han ville, då undrade han om jag kunde ta en körning mellan storvik och gävle, javisst sa jag och åkte tillbaka till verkstaden och bytte till ltn istället och drog ut till årsunda på nytt, owe tyckte jag skulle ta gavlestigen över till storvik men ltn som är bakhjulsdriven och snökaoset som var igår fick mig att tänka om och åkte ist över sandviken till storvik, förlorade typ en timme på det men hellre det än att hamna ute i skogen ;) I vilket fall som helst så var det så jävla kul att ta en körning :D Men jävlar vad svårt det var att hitta till det där stället i gävle jag skulle till, var ute i fyra timmar bara för den lilla rundan;)

ikväll är det träning, jag ska äntligen träna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0