7 timmar och 15 minuter

så börjar jag att jobba men tro fan inte att jag kan somna om för det. Jag tror jag säger som Robin, överväger att inte sova inatt med risk för att sova över imorgon. Fast frågan är ju förstås om jag ens kommer kunna jobba imon...fortsätter mitt knä att svälla och smärtan att växa så finns de inte en chans att jag åker dit imon, för de första så kommer jag inte ens dit på något vis då, blir vell sängliggandes imon med ska du se. eller med var vell kanske lite fel ordval jag har ju faktiskt tränat idag, därav smärtan och svullnaden. jag som sa på förra träningen att knät känns betydligt mycket bättre nu än vad det gjort en enda dag sen jag gjorde illa det, aa det här är vell hämnden det antar jag.

Jag vet att de skulle bli ett jävla gnäll ifrån skolan, men vad ska jag göra liksom jag kan ju inte åka på praktik om jag inte ens kan stå på benet, som jag inte kan nu.

och tillbaka till studenten när det gäller skolan, jag vet att det varit en massa tjat och gnäll om de nu på senaste tiden. om fyra månader och elva dagar (tror jag) så är det dags, shit :S det är ju ingenting ju :S

Jag är inte längre säker på vad jag vill göra efter studenten, visst skulle jag mot förmodan få jobb på en verkstad så skulle jag ju inte tacka nej men jag vet inte riktigt om det är det jag vill hålla på med mer heller.

Om tre veckor så lämnar jag förhoppningsvis skolan, studenten och allt därtill bakom mig under en vecka. inklusive fotbollen då också iofs...:'(

nej bäst jag slutar blogga antar jag innan jag har kastat ur mig något mer jag inte borde säga...

Life is just so unfear...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0