Better in time

Har du någonsin?

Varit medvetslös: nej
Tackat nej till sex: ja
Hånglat med nån riktigt ful: ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja
Gjort något riktigt dumt: mhm
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på nyårsafton: det hoppas jag att alla har
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: ja
Blivit polisanmäld:det tror jag inte
Tagigt Droger: nej
Druckit: ja
Vilka kläder sover du i: olika
Vad hatar du: mitt liv just nu
Varit kär: Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: är
Är du singel nu: ja
Vill du gifta dig: ingå partnerskap isf
Vill du ha barn: ja, men inte föda

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: bra fråga, sarah tror jag
Såg dig gråta: ingen jävla aning
Fick dig att gråta: det som gör att jag mår piss nu
Du delade en dricka med: kan man undra
Du gick på bio med: vet inte
Skällde på dig: vet inte
Du smsa: lillebroor
Du ringde: jöppe
Ringde dig: jöppe
Som du sov hos: Sarah

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex: nej
Festat: nej
Gråtit: ja
Kramat någon: nej
Köpt någonting: ja
Saknat någon: alltid
Sjungit: ja

HAR JAG:

Digitalkamera: har en i mobilen
Telefon på rummet: ja
Egen dator: ja
Könssjukdom: nej 
Husdjur: nej
Bra kompisar: ja
Receptbelagda mediciner: ja
Haft sex på en offentlig plats: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0