Demons

helgen har varit kanonkul, verkligen något jag behövde! Övernattning hos Sarah med hon själv såklart samt Carro och Jennifer, gott käk, spel och vänner :) Dock så var det bara jag och Carro som sov kvar inatt eftersom Jennifer lärde ut i buschen. men vi hade det trevligt för det, någon gång imorse så försvann Carro för att jobba, jag och Sarah fortsatte att kika på vänner:)

Träningen idag var vell helt okej, märktes dock att det har varit skitmat och madrass liggandes senaste två dagarna, fan vad tungt det gick i början :p Fick agera utespelare på slutet av träningen också :)

Har precis sett på prom night, inte alls vad jag hade räknat med men den var så jävla bra!!!!


God damn I miss you!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha blev det inte lite fel här: "Övernattning hos Sarah med hon själv såklart samt Sarah och Jennifer". Gissar på att det skulle stå "samt Carro och Jennifer"? ;)

2009-02-22 @ 23:17:05
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: carrons

åah, proom night var ju sketabra!:)



var det den här helgen ni skulle ha maraton? vem vann?:P

2009-02-23 @ 14:16:26
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0