Escape

innan jag skriver ett seriöst inlägg om min resa så kommer det en lista ;)

Test för de modiga!

Är du oskuld? Jag låter dig avgöra ;)

När hade du sex senast? Hmm...

Vem hade du sex med senast? S

Kollat porrfilm? Självklart ;)

Haft sex i snön? fy vad kallt:O

Haft trekant? Nej :(

När blev du av med din oskuld? sommaren 06

Haft gruppsex? nupp :p

Haft sex på öppen plats? ja

Drömt sexdrömmar? hahahha men herregud ja!! :p

Blivit påkommen när du har haft sex? det vet jag inte :p

Haft sex i en bil? nej :(

Sugigt av någon? nej tack och lov :D

Slickat någon? det är klart :D

Hur många har du haft sex med? 3 :p

Haft sex i någon annans säng? ja?:p

Ångrat att du haft sex med någon? ja tänk för att jag har hunnit med det också;)

Haft sex på stranden? ja det också ;)

Vem tog din oskuld? S

Hur många oskulder har du tagit? Ingen antar jag :p

Har/haft KK? skulle man vell kunna kalla det om man känner för det :p

Haft sex med någon flick/pojkvän? nejje, bara lekt ;)

Tänkt på någon annan när du haft sex? nejje :p

Haft sex i någon förälders säng? jadå :p

Haft sex i sjö/hav/pool? nej :p

Haft sex med någons kompis bror/syster? Haha ja någons kompis syster är det vell ;) Men inte nån av mina kompisars syskon ;)

Somnat under sex? Haha så taskig är jag inte :p

Haft sex när det är andra i rummet? Jadå:p

Varit med någon som är yngre än dig själv? ja titta det också ja :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0