Hallå du gamle indian

helt jävla rätt att H.E.A.T gick till finalen iaf, jag kan utan att ens ha sett förra programen eller hört nå låtar som blir med senare säga att den låten äger skiten ur alla.

jag vet att det är mkt gnäll i min blogg nu och massa konstiga meningar som inte har ett skit med någonting att göra, men det är ju ändå mina tankar osv som jag ska skriva om, så är det för mkt så läs inte då.

denna dag har varit värre än många, grät som en jävla gris i säkert en timme tidigare idag, för första gången i mitt liv så var det skönt att gråta och det hjälpte, fast vad hjälpte det mot? jag vet junt vad det är som är fel...

dagens film var hancock, mamma gick efter inledningen i princip, jag kollade typ en timme eller något innan jag tröttna och gick därifrån, pappa tittar fortfarande men har vell mest troligt fallit till sömns nere i soffan kan jag tänka.

btw, jag blev bjuden på dejt idag, kan ni gissa om jag blev förvånad?

nu ska jag skriva ner lite om Oden sen ska jag nog sova.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Cookies and beans var ju bäst ;D

2009-02-15 @ 02:11:09
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ojdå , det var inte illa att bli bjuden på dejt inte ;) är det 50-åringen eller ? haha

2009-02-15 @ 16:24:13
URL: http://mallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, håller med ;) HEAT var bäst :)

2009-02-16 @ 13:54:11
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0