I wanna dance with somebody

hej, vill du veta vad jag gjorde på praktiken idag? Jag satt på en pall och lutade mig mot ett skåp hela morgonen och en halvtimme efter lunchen sen gav jag upp och gick hem, eller okej nu ljög jag, jag har ju faktiskt bytit två lampor också. Men liksom hur lång tid tar det, inte ens fem minuter sammanlagt om man segar. Det känns så jävla värdelöst att man inte får visa vad man kan bara för att man är tjej.

Igår var det fotbollsträning och jag stod i mål, fan vad kul det var igen!! :D Mats hade skitroliga målvaktsövningar också:D Ännu roligare var det dessutom när en av övningarna var en övning för min starka sida, så den gick det skitbra på :D


Ikväll är det fotbollsträning igen, weehoo :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0