In this life

fotbollsträningen idag var inge kul alls och värdelös kändes den också, teknikbana skulle vi göra också, hade asbra boll när träningen börja men när det var dags för teknikbana hade jag inte den bollen kvar, utan en värdelös så jag gick för att byta, bollarna som fanns kvar var tvärvärdelösa, det hade gått bättre att spela med en skumgummiboll än bollarna som fanns, och då är jag helt seriös!!! det betydde att jag gjorde ett varv för att iaf göra ett försök men eftersom det inte gick att göra övningarna med en sån mjuk boll så gav jag också upp efter det varvet. jag menar stor idé när bollen inte ens rullar typ.

så var det brottning och jag hade Ida som motstånd, oooj vilket motstånd, jag stod i princip helt vanligt hela tiden och lät henne försöka sedan tröttna jag och fick ner na direkt, en annan övning var att en skulle lägga sig ner på mage och den andra skulle liksom dra den upp över sig och få den på andra sidan, okej jag förstår att hon inte ens försökte men det var ju sååå svårt för mig att slänga runt henne...

nej som sagt, den var värdelös, jag vet att det blir vad man gör det till men hallå vad skulle jag göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0