Ironic

Lider sverigde av bloggtorka eller? det är typ ingen som uppdaterar sin blogg längre :p vet att jag heller inte är så jävla bra på saken men har man 9 läsare så tror jag inte att någon bryr sig så överdrivet mycket ;)

Idag är det fotbollsträning, weeeeeehoooooo fan vad jag längtar!!! hoppas bara det gick bra för mig att spela ute idag, har nämligen inte fått något svar.

det sägs att man ska hålla sig inne för att det ska komma så mkt snö också, blää vad tråkigt! Men det låter rätt osannolikt med tanke på att om jag bara stänger av teven (som jag förövrigt somnade med igång inatt:O) så skulle jag höra fågelkvitter :p

oj jävlar jag var just påväg att dra naglarna igenom min tatuering :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0