Lista^^

från fahls blogg faktiskt :O

Vad blir ditt namn baklänges?
Nossttam Acissej 

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
legat vóre fel ord, snarare setat och de är vell en hel kväll det.

Platt eller lockigt hår?
mitt hår eller vad jag vill ha? vill ha platt men har vågigt typ

Är du kär i någon?
ja

Vad gör du när det regnar?
önskar att vi hade fotbollsmatch eller åtminstonde träning ;)

Har en dröm gått i uppfyllese?
Ja :)

Vad har du som startsida på Internet?
hahaha www.gratissms.se ;)

Vem ringde du senast?
Lillebroor
Tycker du att sengångare är söta?
inte fan vet jag :P
Har du haft vattkoppor?
Ja.

Vilken mobilsingnal?
Du kära snickebo

Första sporten du gick på?
dans, eller de förstås sport...innebandy tror jag

Vad längtar du mest till just nu?
eftersom det står till så sommar och värme

Hur gammal har du tänkt bli?
jag ska dö innan jag börjar lida

Kan du gå ner i spagat?
hahahhahaha fuck no

Vad är du mest rädd för i hela världen?
att förlora någon jag älskar

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
nej, eller när jag är hos mormor

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Vit tack ;) nej men blå.. :P

Vad har du för färg på ditt påslakan?
EN FOTBOLLSPLAN ;D

Sommar eller snö?
SOMMAR!

Snyggaste läraren?
sån har jag nog inte haft nej :p
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt fast funderar om man ska börja sova med lampan tänd, alltid så jävla trött när den är tänd sen när man släcker så blir man ju pigg :p
Godaste drickan till frukost?
oboy

Vem kramade du senast?
det var en jävligt bra fråga :s

Duscha eller bada?
olika
Kan du ditt mobilnr utantill?
yes

Hur tar du dej till skolan?
cyklar eller åker bil.

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Lillebroor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0