Out of the blue

Praktiken idag var så jävla värdelös, har i princip inte gjort det minsta lilla.... Sprang över på skolan för att prata med Carro, Hanna och Håkan också, det var iaf värt något!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, förmodligen ingenting alls:p

Idag är min tredje värdelösa dag då jag är hungrig konstant dessutom.

Malin, du får inte flytta har jag ju sagt åt dig!


- Gå till den sjätte mappen i Dina bilder och välj därefter den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den
- Invitera 6 st att vara med på utmaningen
 - Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade



Sarah visar sina fina talanger i att sjunga i ett omklädningsrum för något år sedan :p

och länka blir svårt så jag tar deras namn ;)

Sarah
Elin
Persson
Carro H
Hanna O
Malin H


Kommentarer
Postat av: Sarah

"Gå till den sjätte mappen i Dina bilder och välj därefter den sjätte bilden "



VART hittar du SJU där?? :P

2009-02-09 @ 17:08:49
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0