Out of the blue

att det kan hända mycket på 24 timmar det har jag lärt mig idag, jösses alltså! :o:p Skitsamma jag vet vem av er jag tror på.

dagen har varit asseg och ajg går bara och väntar på att skorpan ska lossna från tatueringen för jag vill se hur det ser ut där under :) Jag är fortfarande så jävla nöjd så:) synd bara att tatueringen inte håller sig kolsvart när skorpan är borta också :o Therese hade tatuerat sig också fick jag se igår, den var asfin trots att det verkligen inte var min stil, shit :)

jaha melodifestival idag sägs det, vilka ska uppträda egentligen?

imon är det fan fotbollsträning också, weeehoooo :D Hoppas dom tillåter mig till att spela ute bara för jag vill inte gärna dra på handskarna på tatueringen och nöta färg nu och inte heller så gärna bli skjuten på armen :p man kanske skulle ha smsat Micke och talat om det, ja det ska jag göra nu så adjöss:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0