Possessionless


Var kommer du ifrån? pappa ;)
Heter? linda jessica margareta mattsson eller margar om man frågar HiG;)
Hur gammal är du? 19 om en hög månader
När fyller du år?  12 juli
 
Jag samlar på? sms ;)
Gröna eller röda äpplen? gröna!!
Vilken tid gick du upp idag? tio

Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? nej
Hur svarar du i telefonen? olika
Vad ska du göra ikväll? sova
Vad ska du göra imorgon? praktik

Var vill du bo när du blir stor? pass
Vad vill du bli när du blir stor? mekaniker eller snickare

Är det okej att gråta? ja?
När grät du senast? nyss
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR!!!!!

Skulle du göra om du vann en miljon? ta med mig dig utomlands, flytta och köpa bil
 
Bär du glasögon eller linser? nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? faktiskt inte:p
Har du piercing?
nej :(
öronen? den är gone
Har du tatuering? hela två stycken´;)
Vill du gifta dig? ingå partnerskap isf ;)
Vill du ha barn? bara jag slipper föda:O
Solar du ofta? fan vinter ju
Är du bra på att laga mat? fuck no
Gillar du att dansa? dansar aldrig nykter
Vilken är din favoritglass? har ingen för tillfället
Tror du på ett liv efter döden? njae

Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? olika
Vilka hårfärger har du haft? min vanliga enda annorlunda har varit slingor
Är du beroende av något? fotboll, mobil, dator
Röker du? fuck no
Senaste låten du hörde? vet inte
  
Vad gör du på helgerna? spelar fotboll bland annat
Vem kramade du senast?  jadu ingen jävla aning faktiskt... Malin tror jag :)
Saknar du någon nu? ja alldeles för mycket!!!
Vem ringde dig senast? Pappa
Var du glad igår? fuck no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0