Puben

det var inte många kommentarer jag fick på mitt inlägg som ni skulle kommentera:(

Igår firade vi ju då som sagt mamma, släkten kom hit så fika vi och aa ni vet hur det brukar se ut när någon ska firas. JAg var assugen att dra på krogen så började Annelie snacka om Arvvingarna om att hon hade bord längst fram och en massa men inte kände för att gå utan var mer sugen att gå på bröderna bäver, så jag fick med mig henne dit plus Ann och Susanne sen under kvällen så skrev jag till Jens att han kunde vell komma ner och vara social han med, vilket han gjorde. Det blev lite mer dricka än jag hade tänkt mig men kände ju mig inte ens full så då var de vell ingen fara ändå då:p Sarah var så snäll så hon hämtade mig runt ett :)

Idag så är det träning, den ser vi mkt fram emot:) Det känns som det är aslänge mellan träningarna efter onsdagsträningen :p För det är liksom träning tisdag och onsdag sen är nästa på söndag, då håller man ju på att avlida:O

nej nu ska jag se vänner och inte längre ta upp mer av din tid;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0