Right here waiting

jadu inte fan var det elva jag skulle hämta pappa inte, när klockan va tio i elva ringer han och säger att dom int ens gått än och att jag ska komma till ett istället, när klockan är ett ringer han och säger att johan har gått hem så jag skulle komma till två istället, när klockan var tio i två så åkte jag ner, ingen pappa synlig, så jag var tvungen att gå in och leta efter honom eftersom det inte gick att nå han på mobilen, klockan var alltså några minuter efter två vid det här laget. Vakten tittade på mig eftersom dom liksom skulle börja stänga nu så jag sa att jag skulle bara kolla efter om min pappa var där inne, den första jag ser när jag kommer in är Rogga, han som pappa gick dit med som säger "vart har du farsan då?" då blev jag lite småputt och sa att jag tänkte just fråga honom samma sak. Till svar fick jag "ser du den där jävla tjejen där, henne ska jag slå ihjäl" då blev jag liksom men jaha vad fan har nu hänt då liksom. Jag gick ner för att se om pappa var där, enda längst inne i hörnet står han och kastar pil, med en från Scottland som visade sig vara en väldigt viktig kund på jobbet, också någon tjej som var svensk men hade bott i London i tolv år så hon valde att helst prata engelska, vilket iofs inte är nå problem för mig men det kändes ju lite kul eftersom hon helt plötsligt kunde börja prata på svenska.

Klockan hann bli tre innan vakten kom ner och sa att han ville åka hem och att dom fick lov att avsluta sin darttävling nu. Så klockan blev vell runt halv fyra eller något innan jag kom i säng. jag var inte så lite trött då kan jag tala om för dig. 

Olsson ringde även runt den tiden så jag prata lite med henne sen sa jag de att om jag försvinner då har jag somnat, vilket tydligen var helt lugnt, haha :p

Idag är det den 14 februari, ja jag gissar att alla ni där ute vet vad det betyder om inte annat kan man inte ha missat det eftersom det står i princip överallt att det är alla hjärtans dag. själv så ska jag hem till farmor och farfar och fika lite eftersom min farmor har valt att födas just idag.


Efter det får vi vell se vad som händer, jag överväger att titta på melodifestivalen ikväll med tanke på att H.E.A.T ska vara med sen ska ju även Måns vara med också, och dessutom har jag vell int något bättre för mig än att plugga heller kan jag tänka mig.


I don't know what's going on, and I don't know why...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0