Say you say me

Hej, jag heter Jessica och bor i skogen där älgarna har blivit galna
Jag är dålig i sängen, tycker om att låtsas att jag är en blind gubbe i en pool, samt slänga ut min teve genom fönstret och hoppas att jag träffar någon.
Jag jobbar som underbetald gatumusikant där jag smugglar ner droger i allas drycker.
När jag kommer hem vill jag skriva kärleksbrev till Måns Zelmerlöv. Jag söker dig som delar mina intressen.
Hör av dig!

Hej, jag heter ___namn___ och bor ____1____.
Jag är ____2____, tycker om att ____3____, samt ____4____.
Jag jobbar ___5____ där jag ____6____.
När jag kommer hem vill jag ____7____. Jag söker dig som ____8____.
Hör av dig!


1. Färgen på din tröja/linne:
Röd: i en soptunna i Lund
Blå: i en studentkorridor i Lappland
Grön: utanför systembolagets dörrar i Jakobsberg
Gul: med min mamma i Stockholm
Lila: i en baja-maja på en ödelagt festival
Rosa: vid regnbågens slut
Svart: i skogen där älgarna blivit galna
Vit: i en träkoja med insekterna
Annan: på en parkbänk i Uppsala


2. Ditt favoritbakverk
Napoleonbakelse: öppen och social
Princesstårta: dålig i magen på heltid
Arraksboll: kissnödig alltför ofta
Chokladboll: arg och grinig
Bulle: en riktig bitch
Kladdkaka: en odräglig alkoholist
Mazarin: en aktiv djurets rätt-aktivist
Småkaka: en riktig soffpotatis
Daimkaka: en sportfåne
Annat: dålig i sängen


3. Födelsemånad:
Januari: handla broccoli
Februari: supa mina föräldrar under bordet
Mars: blunda och hoppas på mirakel
April: åka ner till södra Sverige och befria palsternackor
Maj: kissa från gungor klockan två på natten
Juni: slänga andra människors strumpor i sjön
Juli: låtsas att jag är en blind gubbe i en pool
Augusti: mörda getingar på de mest brutala sätten jag kan komma på
September: ha matkrig med mina lärjungar
Oktober: dra random citat ur bibeln
November: linda in mig själv i toalettpapper när ingen ser
December: be till gud
Annan: sjunga på Tokyo med Danny


4. Favoritdryck:
Läsk: göra supergoda fattiga riddare
Cider: hurra när 70-talsklassikerna kommer tillbaka
Öl: tvätta tårna
Vin: fylla tomma Cola-flaskor med tvättmedel
Vatten: sjunga i en låtsasmikrofon framför datorn
Juice: protestera MOT djurens rätt
Te/iste: blanda kortlekar
Kaffe: bli portad från krogen
Annat: slänga ut min tv genom fönstret och hoppas att jag träffar någon


5. (dominerande) färg på din vägg
Röd: som grisuppfödare
Svart: som dagisfröken
Vit: med att dressera daggmaskar
Blå: som underbetald gatumusikant
Grön: som sexleksaksförsäljare
Gul: som maskot till det lokala fotbollsförbundet
Lila: som högskolelärare
Rosa: med blinda och hörselskadade barn
Annan: i kyrkan


6. Favoritårstid:
Vår: för det mesta bara sitter och slöar
Sommar: smugglar ner droger i allas drycker
Höst: tänder eld på allt jag ser
Vinter: pillar mig i naveln


7. Ditt förnamn börjar på:
A-F: ringa upp första bästa kompis och skryta om mina sexerfarenheter
G-L: skriva kärleksbrev till Måns Zelmerlöw
M-Q:klä ut mig till clown och onanera vilt
R-V: kasta av mig kläderna och spatsera runt i mitt hem
W-Ö: slänga mig i sängen och sjunga med till Mama Mia


8. Ditt efternamn börjar på:
A-F: gillar att brygga te så att det står härliga till
G-L: tar i från tårna när du fiser
M-Q: delar mina intressen
R-V: kliar dig i skrevet på offentliga platser
W-Ö: smörjer in dig själv i olja på kvällarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0