Spank my ass

Vilka roliga kompisar man har ;) Jag gick igenom i princip hela min telefonbok igår, och den innehåller inte några nummer ;) för att se om det kanske fanns någon som ville göra något, men nääädåå det var jobb, fest, befann sig på fel ort, mys med pojkvän, syster samt hennes pojkvän och vette faaan allt som var ursäkte igår :O Elin, anledningen till att jag inte skrev till dig eller Lillen var för att jag visste ni var med varann och Lillen är allergisk.

Jadu fredagar i skolan är alltid lika seg för den där jävla håltimmen! Ännu segare var det dock idag, jag fick ungefär en timmes EXTRA håltimme så idag var det hål från tjugo i tio till ett, tror du det är kul? Men vi fick ju en rätt rolig uppgift på svenskan iaf, vi ska skriva om medeltiden, mitt ämne är asagudar! Det ser jag faktiskt fram emot :)

På lunchen så fick jag en rätt så rolig sak utav Walle, om du vill ta del av det så kontaka mig ;)

Naturkunskapen: jadu Ingemar är alltid lika hmm ja jag väljer nog ordet virrig. Inte kan han va van med så korta lektioner som vi har med han heller, de känns som tiden aldrig räcker till för honom:p Hofors och Viktor vann tävligen om vem som kunde svara kortast på frågorna iaf, då deras svar mest "ja" eller "nej", synd det inte var en tävling bara ;)

Efter det så åkte jag hem, pratade lite med Robin och fick  beslutat att vi skulle gå på bandy idag, tyvärr så somnade han och missade bussen :( Vi får ta och träffas en annan dag :) Var tänkt att jag skulle gå med Malin från början men eftersom hon jobbade kväll idag så blev det inget av med det :p

På bandyn var det inte alls så kallt som jag hade väntat mig, matchen var bra fram tills 44 minuter då SAIK nog inte visste vad dom gjorde, slutade med en förlust på 4-6 :( Så fredag den 13e var nog en otursdag för SAIKspelarna:p

Medan jag står där och tittar så kommer det fram en ASFULL gubbe till mig "Nämen titta det är ju Jessica, du är så himla fin och det har du alltid varit" ehm jaha vem fan är du tänkte jag, jag tyckte jag kände igen honom men kunde inte placera från vart, han gav mig en uppgift, jag fick fem minuter på mig att komma på varför han visste vem jag var. Efter en stund kom pappa fram och sa att han ville ha skjuts efter matchen (gubben stod fortfarande vid mig). så då frågade jag honom (smart som jag är) vem den gamla gubben var, då visade det sig att det var en gammal bandytränare till mig, jag hade honom dom två första åren jag spelade bandy. Han blev förvånad över mitt gymnasieval samt att jag inte längre spelade bandy, dessutom kunde han inte heller släppa att Annelie (faster) inte var min mamma, han var helt säker på saken och tyckte vi var jättelik varann, han fick förklaringen att jag är lik min pappa (håller inte alls med, jag tycker jag är lik mamma, vad tycker du?) och att min pappa är hennes storebror och att hon själv också är lik honom. 

Ibland funderar jag om jag var mkt bättre på bandy än vad jag egentligen tyckte eftersom han inte är den enda som inte tycker att jag gjorde rätt som la av med bandy, och när jag dessutom fick en plats i gästrikelaget utan att ha tränat just nånting under ett års period. Någonting som iaf är helt säkert inom bandyfronten, det är att jag ångrar som FAAAAN att jag slutade!!!

när bandyn var slut så skjutsade jag hem faster och hennes sambo plus att jag hade pappa och johan i bilen också, dom dividerade om dom skulle på tonys eller om dom skulle hem, det slutade med TV-spel hemma hos Rogga, så ska åka och hämta dom om 30 minuter ungefär.

Och fresten, jag tror fanimej hela Sandviken är ute och festar idag, typ alla på bandyn drack, joakim festar, snackades om fest i skolan, jimmy ringde och ville bli hämtad, full såklart, Persson och gänget festar och aa är det någon mer än jag som inte festar idag eller!?

nu ska jag börja skriva på min svenska uppgift, jimmy och mamma är helt till sig och hjälper mer än gärna till, jag var visst inte ensam om att tycka det skulle bli en intressant uppgift ;)

Kommentarer
Postat av: carrons

nee, du är inte ensam om att inte festa, men de tänkte iallafall jag ta igen imorron ;) hah

2009-02-14 @ 00:05:04
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0