Stand by me

Ligger och tittar på nå semesterprogram på femman nu, dom är på gran canaria därav anledningen till att jag tittar, nog märks det att jag var liten när jag var där allt för jag minns inte mkt alls från den resan, det är typ dom ställerna man har sett på kort och runt omkring som man minns hur det såg ut, men det är ju bara för man blir påmind;) Dit åkte vi när pappa fyllde 40, han har nu lovat att han ska bjuda hela familjen när han fyller 50 också, undrar vart vi far då, jag hoppas på ett annat ställe för jag minns att ingen av oss gillade gran canaria så överdrivet mycket och svindyrt var det också minns jag. Jag föreslog Thailand men om man tänker på hur dyrt det var när vi snacka om det senast (när det blev gran canaria istället) så tvivlar jag starkt på att priset sjunket så det blir ju inte dit nu heller. Turkiet blir det inte heller, det är för kallt där då så det ska bli väldigt intressant att se vart vi far då :)

Idag har varit en sån där dag som jag har varit tacksam för det mesta :) Väldigt tacksam är jag över att det är stålhätta i arbetsskorna, annars hade jag haft väääldigt ont i fötterna nu eftersom jag har tappat i princip allt som gått att tappa på fötterna idag.

Något jag inte var det minsta tacksam över var däremot det var att det snöade ÄNNU mer idag, seriöst jag kommer fan ha snö på min födelsedag om ett par år om det ska fortsätta såhär.

Om det är såhät jag kommer ta hand om min kropp när jag börjar jobba så tycker jag väldigt synd om någon känner för att gosa med mig, jag orkar verkligen inte ta hand om kroppen utan är mer som en apa när det är praktiktider typ :p på praktiken idag så hade vi en liten tävling, jag gjorde klart bromsbyte först, stolt faktiskt :)

Avslutar detta inlägg med att säga att det känns förbaskatt skönt att jag till 95% chans har sommarjobbet ordnat redan nu :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du, det går mot varmare tider, så snö på din födelsedag tror jag inte det blir ;) om det nu inte går mot istid, vilket det också skulle kunna göra, enligt endel av de som säger sig veta :P Och ja, det haglade på Linnea födelsedag förut, men aja :P

2009-02-17 @ 23:22:58
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0