Svartvitt

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
När jag står i duschen, däremot spolar jag i handfatet först

2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
ja

3.) Hur gammal ser du ut att va?
yngre än vad jag är

4.) Vilken låt sjöng du senast?
Barn är ett folk och dom bor i ett land.... vafan den nu heter:p

5.) Har du blivit medlem på något det senaste?
vet icke.

6.) Vad har du för planer i veckan?
fira farmor och spela fotboll

7.) Blundar du när du kysser någon?
för det mesta

8.) Kräks du med flit efter du ätit?
fuck no

9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?
haha ja

10.) Har du blivit kallad för slampa?
ja :p

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
nej det tvivlar jag på eftersom det fortfarande tillverkas ;)

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
jag víll inte ha begravning

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
förhoppningsvis är det ingen som går på en begravning bara för att se att man är död

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?
fiender

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
nej

16.) Kan du fixa din egen bil?
för det mesta :p

17.) Är du smartare än dina vänner?
smartast av alla:)

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Nej!

19.) Har du suttit i fängelse?
Nej inte det heller¨

20.) Gillar du lukten av öl?
Säger som Elin: Jag brukar dricka mina öl, inte sniffa..

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
dött.

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
vette fan

23.) Blir du deprimerad nån gång?
alla har sina stunder, jag tillhör nog gruppen som har dom för ofta

24.) Bor du med dina föräldrar?
ja men jag ska fan flytta så fort jag kan

22.) Har du planer för framtiden?
no more...

23.) Två saker som skrämmer dig:
rädsla att förlora dom jag älskar, studenten

24.) Två av dina nödvändigheter:
fotboll och vänskap

25.) Två saker du har på dig just nu:
haha ja har faktiskt inte mer än två ;) byxir och t-shirt

26.) Två av dina favorithobbys:
fotboll och vänner

27.) Två saker du vill ha:
En lägenhet och en bil

28.) Två platser du vill åka på semester:
England och spanien

29.) Två saker du vill göra innan du dör:
åka till nått av mina drömländer, om jag så ska behöva göra de själv

30.) Två saker du tänker på just nu:
hehe pass

31.) Två affärer du shoppar i:
inte fan vet jag, där jag hittar nå snyggt, till bra pris som jag trivs i

32.) Två favorit-husdjur:
hund och katt

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
Elin utmana mig, det var en lista då låter jag inte bli

34.) Vilken färg bär du mest:
svart eller blå

35.) Senaste favoritfärg:
alltid blå

36.) Senaste låt du hörde på radion:
ingen jävla aning

37.) Vad blir det för middag i natt?
middag inatt?

38.) Är du lycklig nu?
nej

39.) Vem ringde du senast?
Jöppe

40.) Shoppar du i affärer som Hollister, Abercrombie & Fitch:
aldrig hört talas om så nej

41.) Hur är vädret?
fuckinghelvetesjävlakuksnö!!!

42.) Saknar du någon just nu?
Ja!

43.) Ett ord som beskriver dig:
butch

44.) Favoritskor:
fotbollsskorna :D

45.) Äger du stora solglasögon?
fuck no

46.) Vad vill du helst göra just nu?
Sova

47.) Vad borde du göra just nu?
Sova eller sluta gråta

48.) Senaste textmeddelande du skickade:
Godnatt!

49.) Vem kramade du idag?
S

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
smsar

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
22 spänn lr nå

52.) När såg du din pappa senast?
innan han gick till sängs

53.) Har du ont någonstans just nu?
faktiskt inte

54.) Äger du en kameramobil?
Ja

55.) Senaste du..
1. Såg:
mamma
2. Kramade: S
3. Shoppade med: Elin och Lillskit kan va möjligt
4. Vad gör du just nu: svarar på de här?

Utmana 3 stycken!
Jag utmanar:

Sarah
Carro H
Fahl


Kommentarer
Postat av: carrons

hm, kul att bli utmanad men jag har listfobi, så tyvärr! ;) haha

2009-02-12 @ 11:42:59
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0