Take my breath away

Träningen idag var så jävla rolig, som vanligt det iofs men :p GAAAH JAG ÄLSKAR FOTBOLL!!! Vet hur min nästa tatuering ska se ut också men den kan nog bli för svår för någon som inte är riktigt van och har studio :p

Helg från praktiken idag också, jag måste säga att det är jävligt skönt, jag kan sova dubbelt så länge inatt!!! :D

Såg nyss finalen av tila Tequila, den här säsongen så valde hon en tjej, som hon fick dissen av, så jävla kul, taskig som jag är men :p En sak förstår jag dock inte, anledning till varför hon fick dissen var för att Kirsty (eller hur det stavas) inte kände sig redo för ett förhållande med en tjej, varför ansöka till ett dejting program där hon tävlar om en tjej om hon inte är redo?

elin prata nått om att jag var utmanad också, ska vell kika vad det är innan jag sover..

finns här för dig Malin!


Jag älskar dig men jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0