Takin' back my love

jahaja en lektion i skolan som vanligt när det är torsdag, idag skulle vi labba, vi skulle mäta salthalten i saltvatten. DÖTRIST!!! Sen när vi skulle räkna ut salthalten så fatta jag inte ett skit, enda jag vet är att min grupp är bäst vi hade 17% dom andra hade typ15% ;) KBs grupp spräckte bägaren och likaså Lavans grupp, trodde att Alms grupp skulle spräcka också men dom klarade sig :p

jag mår pisskasst ska sova en stund kanske de ordnar upp sig sen. får se om jag drar ner till janne något också.

jag bröt mitt löfte idag också, sprang in på maxi för att köpa mig en pucko då fick jag se vanliga ostkrokar med chilismak, jag var bara tvungen att testa dom så nu ligger jag och äter, helt ärligt med dåligt samvete. en besvikelse var dom dessutom.

Kommentarer
Postat av: carrons

HAHA, illa jessica, illa! ;)

2009-02-12 @ 17:16:53
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0