Time of dying

Ja som sagt så har jag varit nere i Nynäshamn i några dagar nu, det har varit så jävla underbart och livet har lekt, bokstavligt talat! Jag mår så jävla bra där nere så det finns inte ord för det. Hårddisktömning har det varit i massor också :D Har inte ens velat träffa kusinerna just nånting, eller jo Alva och Simon har jag träffat :D Annars har jag bara varit hemma hos mormor och morfar och tagit det lugnt i princip :D

few
Gullungen min :) Lillskruttan har blivit så stor :O

Känner mig som en helt ny människa skulle man kunna säga, synd bara att jag blir tvärblyg igen när jag har varit ifrån vännerna mina en stund.

Ikväll blir det fest och stoj, hem till Sarah och förfesta lite till melodifestivalen antar jag sen blir det Lobby :D Eventuellt att Malin ska med också, det hoppas jag på :)

Slänger ur mig lite barncitat också :D


"Åderförkalkning är det som kommer upp i huvet om man har varit på fest hela natten."

"Förr i tiden hade man inget som kunde stoppa snoppen. Det var därför man fick så många barn."

"Förr i tiden kysstes man för mycket och därför fick man många barn. Idag knullar man."

"Gamla människor grälar inte så mycket längre. De har blivit för långsamma."

"Gamla människor kan inte kyssas för de har inga tänder."

"Skillnaden på barn och gamla människor är att det inte är så naturligt att man dör av ålderdom när man är liten."

"Gamla äter alltid mjuk mat för deras tänder har inte växt ut än."

"Min morfar dricker alltid vatten för att han inte ska bli så full."

"De översta av min farfars tänder är tandläkarens."

"Det gör inte särskillt ont när min mordar ska till tandläkaren. För han lämnar ju bara in sina tänder till tandläkaren."

"Min farmors tandborste gick sönder under kriget. Därför har hon aldrig borstat tänderna."

"Förr i tiden fanns det inte så många gamla, för den där Hitler gjorde av med nästan allihop."

"Min farfar har provat på att bli överkörd en gång. Men han är inte död än."


Kommentarer
Postat av: carrons

oh men dåligt söt unge!:'D

2009-03-01 @ 16:45:09
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0