Unbreak my heart

hur jävla skön är inte den kylande känslan när man smörjer in tatueringen egentligen!? :D Och btw, angående tatueringen de skrev jag aldrig igår att mina föräldrar inte visste nått om den, eller de va många fler än så som inte visste något så när jag kom hem så sa jag bara till mamma "vill du se vad jag har gjort" och drog upp ärmen, faster var här vid den tiden och frågade om jag hade krockat, haha :p till pappa gick jag bara och visa armen :p

Vill ni veta vad jag lärde mig på naturkunskapen idag?
Jag lärde mig att man aldrig ska göra läxan för då får man bara gör den en gång till sen, det var bra va ;)

Nu ligger jag här och huttrar och undrar över vad dagen har att erbjuda, eller kvällen kanske man ska säga :p

Sarah har även visat mig hur man lägger in bilder så det kan jag fan göra nu ;) eller försöka iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0