Walking in to walls

ja de skulle man vell kunna säga, längesen jag kände som jag gör nu.

kom hem från farmor för typ en halvtimme sedan, faster, ante, jimmy, ida, joakim, mamma, pappa, ingemar, barbro, ellinor och bengt var där, självklart farfar och farmor också. alltid lika trevligt att träffas, och gamlingarna ja dom är då alltid lika rolig, tyvärr så börjar åldern att ta ut sin rätt på en av dom lite väl mycket, aldrig sett ingemar så tyst och lugn som idag. tanterna var vädligt lättroade utav min mobil också, här nedan har vi bilder som gjorde dom väldigt road.

Farmor

Barbro

Ellinor och farmor

Slutligen Ingemar

Ja resten av dagen då, plugga blir de vell antar jag. bättre de än att glo i taket gissar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0