Words, hands, hearts

jag var nyss, elelr okej inte nyss men jag skjutsade ner min brorsa på Steel town, tog en sväng förbi farmor och farfar och visade upp tatueringen, sen funderade jag ett tag om jag skulle åka till donken och säga hej men eftersom Malin skrev att hon var på hemväg så orkade jag inte :p

mamma smsade att päronen var i ugnen också så då åkte jag hem och mumsade päron med smält mintchoklad på och grädde, MUMMS! :D

Innan jag åkte iväg fresten så bestämde Joakim att de var ombytta roller här hemma, mamma och pappa tittade på barnprogram, Joakim skulle på krogen och jag skulle köra bil, hehe :)

Det är melodifestivalen nu också, jag tröttna innan den första ens hade sjungt och gick upp till datorn med ett glas vatten som sällskap, det var roligt sällskap eller vad säger du? :p

Inte en jävel som är rolig att skriva med var inne på msn heller så då ska jag titta på en film av något slag istället:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men förstör inte päronen med grädde! :O

2009-02-07 @ 23:09:02
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0