hehe^^

Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja
Har du ett förhållande? nej
Om nej, varför inte? därför...
Hur många har du varit tillsammans med? tre
När går gränsen vid otrohet? det är lite olika, fyllepuss med kompis skulle jag inte räkna som otrohet men äh orka, definitivt vid hångel full och med kompis eller ej spelar ingen roll   
Har du varit otrogen och om ja, varför? nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej varför skulle jag?
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? S, därför
Är du romantisk? skulle jag inte påstå
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej
Är du svårflörtad? olika
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? S och Lars
Hur länge höll det? beror på hur man räknar och ett par dagar
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? ska va på skämt
Har du lekt med någons känslor? jag vet inte :s
Har du haft sex med över 20 personer? fuck no
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 8 dagar eller 1 månad och 7 dagar, upp till dig
och ditt kortaste? 3 dagar typ
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? om det är med dig så lätt förhållande annars singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej nej
Är du en bra pojk/flickvän? jag vet inte jag...
Hur många har du haft sex med i år? en  
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) Robin
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -
När fick du din första kyss? i nian
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen en jävla aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpad


Kommentarer
Postat av: carrons

alltså, tar det aldrig slut på listor?;)

2009-01-15 @ 17:16:33
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0