Imagine me and you

Jag ångrar mitt bloggbyte, här höll jag på att greja och hade mig för att få till ett inlägg som jag vill, när jag klicka på förhandsgranska så såg de kanon ut men sen när jag gick tillbaka för att publicera skiten ja då var den borta. Så nu är det slut med färger på olika delar av mitt inlägg och inge andra textstilar heller för den delen.

Jag har sett på Imagine me and you idag, den var jättebra men jag vägrar att kolla på den igen.  Jag kände igen mig så bra, det var alldeles som att det var en film om mitt liv, i framtiden men ändå inte. Hur som helst så har jag legat här och bölat som en liten unge som ramlat och insett att den blöder ungefär. Nästan så man skulle haft en handduk under huvet så man slapp sova med blöta kuddar inatt.

Imagine me and you,
I do
I think about you day and night
It's only right
To think about the girl you love
And hold her tight
So happy together
If I should call you up 
Invest a dime
And you say you belong to me
And ease my mind 
Imagine how the world could be
So very fine 
So happy together

I can't see me loving nobody but you
For all my life
When you're with me
Baby the skies will be blue
For all my life

Me and you
And you and me
No matter how they tossed the dice
It had to be
The only one for me is you
And you for me
So happy together


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är man smart så gör man som mig :D man trycker på "spara" , öppnar en ny internetsida och söker på sin blogg, kollar om de är snyggt, då är de lugnt. Är de inte de så har du sidan kvar att skriva på. Jag är nog smartast i världen jag:D

2009-01-15 @ 23:14:17
URL: http://hannaperssoon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fast det som är meningen att man ska göra är att trycka på länken "tillbaka till inlägget" och inte bakåtpilen ;) men jag brukar göra så som jag skrev tidigare;)

2009-01-16 @ 08:56:11
URL: http://hannaperssoon.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo det brukar bli så när man förhandsgranskar.. Spar och publicera istället inlägget och titta på det då, sen kan du ändra inlägget och göra om samma procedur. Så brukar jag göra iaf :)

2009-01-16 @ 10:03:45
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0